Graag uw aandacht voor het volgende bericht

Enige tijd geleden heeft Stichting Ieder Kind Blij een aanvraag gekregen, via de website, om een activiteit te organiseren voor Sjoerd. Wij begrepen van zijn ouders/verzorgers dat Sjoerd erg van musicals houdt en graag een Meet & Greet met een musical crew wil. Helaas hebben wij niet de juiste contactgegevens van Sjoerd zijn ouders/verzorgers. Wij hebben onder andere op Social Media gezocht naar de desbetreffende Sjoerd, maar helaas hebben wij Sjoerd en/of zijn ouders/verzorgers niet gevonden.
Wij willen hierbij een verzoek doen aan de ouders/verzorgers van Sjoerd om wederom contact met ons op te nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw telefoonnummer en een ander e-mailadres, waarop u bereikbaar bent, te vermelden via het contactformulier. Bij het eerdere opgegeven e-mailadres kwam er namelijk een foutmelding. Wij hopen dat de ouders/verzorgers van Sjoerd wederom onze website bezoeken, doordat zij nog geen bericht van ons konden ontvangen.
Bedankt voor uw aandacht en hopelijk horen wij snel van u terug.

Met vriendelijke groet,

Stichting Ieder Kind Blij